CONCERTS A L'AUDITORI DE BARCELONA

Aquest curs 2023-2024 s’han programat unes sortides a l’Auditori de Barcelona, en els concerts que es celebren els divendres a la tarda, per tal de facilitar l’assistència, que han tingut molt bona acollida.

L’AUDITORI ÉS LA SEU DE L’ORQUESTRA OBC, DE LA BANDA MUNICIPAL I DEL MUSEU DE LA MÚSICA

L’Auditori és la institució nacional encarregada de difondre la cultura musical, amb tota la seva riquesa i pluralitat, a Barcelona, a Catalunya i al món, a través d’un projecte propi, estable i integrador. Els pilars fonamentals de la institució són la innovació, l’excel·lència, la responsabilitat social, l’educació i la difusió del patrimoni musical. L’Auditori és un equipament musical de referència al sud d’Europa, integrador de la tradició en el context de modernitat musical.

Concerts a l'Auditori de Barcelona

PROPERES SORTIDES A L'AUDITORI DE BARCELONA

Veure el calendari d’activitats complet fent clic aquí.

En breu...