CONFERÈNCIES QUARESMALS

Són conferències que tenen per objectiu reflexionar sobre el misteri de la fe cristiana des d’una òptica contemporània i tenint com a focus d’inspiració la passió, mort i resurrecció de Jesús.

EL TEMA DE LES CONFERÈNCIES QUARESMALS DE 2024 ÉS: «LES FERIDES DEL MÓN»

Es celebren dos o tres dilluns consecutius durant la Quaresma, conjuntament amb la Parròquia de Sant Ildefons.

Aportació voluntària
  Auditori Joan XXIII (Via Augusta, 205 – 08021 Barcelona)
Aforament màxim: 215 persones

Conferències Quaresmals

Enguany el lema de les conferències quaresmals organitzades per l’Associació CIC i la Comunitat de Sant Ildefons és «Les ferides del món».

Vivim en un món convuls i ferit. Contemplem atònits esdeveniments que ens colpegen greument. Sentim que els anhels de pau i de bé no es fan realitat. És fàcil sucumbir al desànim i a la moral de derrota. El món està greument ferit: hi ha guerres que no cessen, persisteix la injustícia estructural entre el Nord i el Sud i la ferida ecològica que ens dibuixa un futur molt fosc. L’esperança és la virtut que no podem perdre en aquest context. Som cridats a curar ferides, a imaginar mons alternatius, a sembrar esperança on només hi ha llàgrimes. El Papa Francesc ens recorda que l’església és un hospital de campanya que acull persones ferides i mira de curar-les amb la paraula de Déu.

Francesc Torralba

Associació CIC: